21-08-2017
Waarschijnlijk wist je al dat Berends & Slump zelfstandig adviseur van RegioBank is. Nu was het dit jaar dubbel feest voor 'onze' bank. RegioBank won namelijk twee fantastische prijzen. Op donderdag 20 april is RegioBank tijdens de (SAMR) CustomerFirst Awards verkozen tot klantvriendelijkste bank van Nederland. Op 13 april is RegioBank door de CCDNA Awards ook al benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland. Beide prijzen danken we aan de waardering van onze klanten. En daar doen we het uiteindelijk voor.
Natuurlijk was Hans van den Bor (directeur RegioBank) hiervan erg onder de indruk: 'Ik ben ongelofelijk trots en blij dat we maar liefst twee prijzen hebben gewonnen. Wat een geweldig compliment van onze klanten. Het is prachtig om te zien dat ze ook echt ervaren dat wij hen als klant centraal stellen. Beste klanten, wederom heel veel dank voor de waardering voor onze dienstverlening. Ook namens alle Zelfstandig Adviseurs van RegioBank.'
De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Ruim 13.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn. En beoordeelden hen op klantgerichtheid. Binnen twaalf verschillende sectoren, waaronder ook de bankensector.
De CustomerFirst Awards voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland worden uitgereikt door Smart Market Response (SAMR). Klanten beoordelen bedrijven op de zes factoren van klantvriendelijkheid: beschikbaarheid, beloftes nakomen, niet onnodig lastigvallen, niet moeilijk doen over formaliteiten, fouten toegeven en oplossen, en oprechte betrokkenheid bij de klant. De jury bestaat uit ruim 46.000 willekeurig geselecteerde consumenten. Ook deze prijs wordt uitgereikt aan verschillende sectoren, waaronder ook de sector banken.
08-11-2023 0
1x per maand en altijd makkelijk opzegbaar.
Reactie toevoegen