29-06-2021
De jury heeft de twaalf provinciewinnaars bekend gemaakt van de Advies Award 2021. Volgens de jury stuk voor stuk excellente advieskantoren die het adviesvak een positieve boost geven, de A(dvies)-factor uitstralen en hun klantgerichtheid weten te verzilveren.
Berends & Slump is uitgeroepen tot provinciewinnaar van Gelderland!
De Advies Award werd in 2019 in het leven geroepen om het maatschappelijk enorm belangrijke adviesvak in het zonnetje te zetten en de trots op het eigen vak te versterken én gezamenlijk uit te stralen. Samen met 17 spotters (vakexperts die zich in de haarvaten van de financiële adviesmarkt bevinden) ging de jury dit jaar opnieuw op zoek naar de meest klantgerichte kantoren van Nederland. Jury en spotters kwamen tot een longlist van 32 advieskantoren, afkomstig uit alle provincies.
Aan de 32 advieskantoren werd gevraagd hun nominatie kracht bij te zetten door een presentatie toe te sturen waarin onder meer voorbeelden worden gegeven van innige klantrelaties, het geheim van de A(dvies)-factor wordt onthuld, hoe de klantgerichtheid wordt verzilverd en waarom het kantoor een inspirerend voorbeeld voor vakgenoten. Deze presentatie telde, evenals de feedback van alle spotters, zwaar mee in de jurybeoordeling. Ook vroegen de kantoren hun klanten via de speciale site www.adviesawards.nl een stem uit te brengen op hun favoriete advieskantoor. In totaal werden ruim 13.000 stemmen uitgebracht. De stemmen telden voor een derde mee bij de bepaling van de provinciewinnaars.
Op 23 juni 2021 kwam de jury bijeen bij Building Blocks in Tilburg en boog zich over alle inzendingen. De meesten kozen voor het insturen van een korte film. “De jury is zeer onder de indruk van de kwaliteit van de inzendingen”, aldus voorzitter Meinders. “De keuze was bepaald niet eenvoudig. Met heel veel liefde, vakmanschap en inzet zijn de filmpjes gemaakt. Veel kantoren maakten dit jaar gebruik van drones om hun beeldboodschap kracht bij te zetten. Het maken van een filmpje brengt de kantoren zeker iets. Samen werken aan een presentatie versterkt de interne trots, het is leuk om klanten erbij te betrekken en door vervolgens filmpjes op social media te delen, krijgt het kantoor ook extra positieve aandacht. Sterker nog, het zet kantoren aan om zich nog eens goed te buigen over de visie op de nabije toekomst. Zoals veel kantoren vorig jaar aangaven: het maken van het filmpje was vooral een aanzet om onze missie verder aan te scherpen.”
Op 7 oktober vindt nog een landelijke finaleronde plaats.
04-12-2023 0
1x per maand en altijd makkelijk opzegbaar.
Reactie toevoegen